Skip to main content

From Putrajaya to Seremban..........

Assalamualaikum....hye.........

Agak lama untuk menulis blog berkaitan pertukaran I from KKLW to JKR N9..yelah.. tempat jatuh lagi kan dikenang inikan pula tempat kerja yg dah 5tahun 6bulan lamanya.. (emmm mungkin tak lama sangat for certain people..but for me memang sgt lama).. macam2 perasaan ada..so sedikit kaku saat memikirkan wording yg sesuai bila nk tulis tentang ni.. 

Apapun yg dirasa I really hope will have same feeling kat my new place.. tak dinafikan di KKLW kerja memang melimpah ruah..sampai nak tidur pun still boleh fikir apa kerja yang still belum settle hihihi but I have very good team.. great friends... sweet roommate.. really strong friendship... we can talk, laugh, share about anything.. cakapla apapun masalah pasti ada yg sudi luangkan masa.. walau pun sekadar mendengar.. thanks for lend me your shoulder..your ears..your eyes..babes..

At this time I still miss the gossip moment.. our 'gila2' attitudes.. work discussion yg colourful.. also time2 touching when we had bad days.. semuanya tersimpan kemas dalam lipatan sejarah yang akan tetap dikenang sehingga akhir hayat... also the Putrajaya view from my room.. really miss that.. otak yg serabut akan jadi tenang bila pandang keluar tingkap..especially time hujan.. sangat cantik sangat aman...

Last but not least...............

Thanks for all the email.. sms... call.. w.app.. PM fb...comment yang I received sempena pertukaran I haritu.. ianya sangat bermakna untuk I..

Big thanks to Level 21.. All the bosses En. Tajuddin & En. Ismail... my prev. team... Filza, Awin, Jihan, K.Ros, K.Yus.. all my friends.. Wan Rafiee, Azmir, Safri, Azrul, S. Khalijah, Suzi, S. Salibah, Izan, Miza, Yana, Zura, Ika, K. Ina, Roswirza, K. Sailah & few of them yg tak I sebutkan di sini.. as general all my colleague at Level 21...terima kasih sebab susah2 anjurkan majlis perpisahan..touching sangat.. semoga ada umur ada rezeki dapat kita berjumpa dan bekerja bersama lagi.. InsyaAllah...

Seriously.. Love & hug for Kak Ros, Miza, S. Khalijah, Alifah, S. Salibah, Izan, Yatt, Ika for our karaoke session & sweet frame with the lovely pic :)... really enjoy the moment & please keep our promise k huhuhuhuuh...

I may not really good..but I try my best to treat others macamane I nak orang lain layan I.. Alhamdulillah.. I can feel the sincerity.. the care.. the love.. the bonding.. pray for me ya my friendssssss :)


Cleaning session........


Bye2 parking...


Jamuan @ Level 21


peace... :)


My x-boss


the gentleman


my last punch out...


Friend since 1st day in JKR...Remember 11/7 k :)


My lovely roommate...


last breakfast with bekas rakan2 sebilikku yg best!


also my ex-roommate... take care kak :)


lets wefie...


Friendship never end


gonna miss olls...

Add caption

Kita masuk bersama tapi aku keluar dulu..take care Ros...



Karaoke session pic @Alamanda Putrajaya... thanks babes for the final moment... love alwiz...

Bye............. nak cry jap (hihihi acah je)    :)

* Sorry if certain pic tak dok betul2 and ada salah2 sikit coz guna internet line hp so memangla payahkan... grrrrr...

Comments

Popular posts from this blog

7 years Wedding Anniversary: A nite stay @ Quality Hotel City Centre Kuala Lumpur + Break fasting treat @ The Ship Pertama Complex

Assalamualaikum.. 7 years dah kami berkahwin.. Alhamdulillah syukur...tahun ni kebetulan date Anni kami jatuh on ramadhan.. so memandangkan kami selama sebulan ni memanglah teramat busynya dengan menyiapkan rumah sewa (Alhamdulillah dah siap.. hope dapat penyewa2 yg baik & best) also trip ke Penang & Bintulu due to kerja Zull memanglah tak nyempatnya nak menyoping baju raya segala.. so anni kali ni we decide nak stay somewhere yg very near to KL so senang nak g shopping baju2 segala untuk raya.. after do some research we decide to stay kat QHCC ni http://www.quality.com.my/   So 2 days before 3/7 kami pun book hotel by Agoda.com Alhamdulillah dapat rate yg best & under our budget hehe I likessss.. Malam tu kami celeb dulu kat Q-Thai Mitsui KLIA sesambil I belikan Zull kemeja Bonia as gift for our Anni.. tahun ni economy agak tight so kita bg present ala2 je la hihi... Next day on 3/7...check in @ 2pm.. zull siap2 book berbuka puasa kat The Ship Pertama Complex h...

Aku Mahu Menjadi Hebat

Assalamualaikum.. Entah kenapa aku rasa nak menulis ini di hari ini.. Tapi bila melihat kejayaan ramai pihak yang sangat hebat sangat indah sangat Berjaya aku sangat teringin menjadi hebat.. bukan kerana tidak bersyukur.. ya Allah aku amat bersyukur atas kurniaanMu kepadaku.. Melihat Neelofa yang Berjaya menunaikan haji dalam usia muda membuatkan aku rasa indahnya menjadi hebat dan Berjaya.. kerana aku juga punya impian.. walaupun aku pernah menunaikan umrah sebelum ini tetapi untuk menunaikan haji dengan kaedah muassasah masa tu umur aku dah almost 80 tahun.. ya Allah lamanya lagi.. Melihat Dato Siti yang saban tahun menunaikan zakat dalam amount yg sangat banyak.. membina masjid dan sebagainya membuatkan aku rasa betapa indahnya menjadi hebat dan Berjaya.. kerana aku juga punya impian.. walaupun setelah bekerja saban tahun menunaikan zakat tapi nilainya sangat sangat sangat kecil dibandingkan orang2 yang hebat dan Berjaya.. Melihat RCW yang saban bulan melancong dengan ...

JB : JPO , Hello Kitty Town , Legoland

Assalamualaikum......... Hye.....   Cont my blog under label cuti2 Malaysia :) As usual.. untuk agenda cuti2 Malaysia we all jarang buat proper plan.. plan lain g lain hehehe... so kali ni I nak cite pasal our trip to JB... hehehe actually selalu sesangat ke JB ni maklumlah tempat mula2 bercinta acecececeh hehe tapi kali ni version lain sikit coz kitorang suddenly ambil 4 days leave after hubby kena kerja for 3 months 7 days/week huhu so g kali ni memang juz untuk release tension... cam biasa bila kitorang pergi memang dengan tujuan nak jalan2 cari pasal hehe we all takkan stay kat luxury hotel or yang ada bintang2.. so we just walk in je... save budget hehe..   Pagi2 buta dah gerak.. singgah mamak jap untuk breakfast then Bismillahirrohmanirrahim..   1st check point kami di Johor Premium Outlet ... ni tempat wajib singgah tiap kali on the way pergi and balik dari JB.. pada yang kaki shopping sila budget dalam ...