Skip to main content

17th years: Thistle Hotel Port Dickson

Assalamualaikum................hye.............

Terlalu byk peristiwa berlaku dalam seminggu dua ni..rasa berat sgt kepala..ada masa jengah ke Alamanda baru teringat tarikh keramat dah dekat... its 17 years & still counting InsyaAllah....hihi agak pelik kut..until now we still celeb our couple anniversary..so grab fav thing hubby..belt..dia mmg byk sgt collection belt so kali ni belikan yg agak country style dari Camel Active..actually hubby ada plan something but tak nak bgtau hmmmm..tak kisahlah..hope best jela hihi..sempat lg hope tu..jgn mare sygku..

So malamnya I pun bg lah hadiah I yg tak seberapa tu dgn harapan dia gembira..hihi wajibla suka tu kan antara brg koleksi dia..so esok pagi2 hubby kejut suruh pack baju sikit sbb nak g jenjalan naik motor...hihi mari merempit di hari minggu..pas breakfast kat mamak hubby straight ke PD.. dalam hati..oh PD dekat jela heh3 jahat sungguh hatiku ini..singgah lunch kat asam pedas ibu dulu.. time makan laju2 sebab tak sabra nak tau manala hubby nak bawa g pasni..

Sampai kt 1 entrance hubby pun belok.. sampai kat lobby baru menjerit kesukaan hihiihhi.. cantik la hotel ni..paling cantik of coz pool & view lobby yg betul2 menghadap pantai yg sangat2 cantik... hehehe muka ada senyummmm... selama ni dengar nama jer.. ni 1st time we all ke sini... seriously... CANTIK! so lets pic do their parts :)
For him

Merempit saja.. 1 nite stay only..


kepenatan.,..

+Thistle Port Dickson Resort 


Lunch...

jom swimming



dalam sgt..hati2


dinner


RnR Seremban...






 
Semoga kasih sayang dan cinta kami kekal ke akhir hayat...hingga ke syurga nan abadi..semoga kami sentiasa bahagia dalam rahmat dan redhaNya...dimurahkan rezeki diberkati dan sentiasa mendapat kebaikan dan dalam keadaan sejahtera hendakNya... Aaminnn... InsyaAllah...
 
 
BYEEEEEEEEEEEEEEE.....................

Comments

Popular posts from this blog

7 years Wedding Anniversary: A nite stay @ Quality Hotel City Centre Kuala Lumpur + Break fasting treat @ The Ship Pertama Complex

Assalamualaikum.. 7 years dah kami berkahwin.. Alhamdulillah syukur...tahun ni kebetulan date Anni kami jatuh on ramadhan.. so memandangkan kami selama sebulan ni memanglah teramat busynya dengan menyiapkan rumah sewa (Alhamdulillah dah siap.. hope dapat penyewa2 yg baik & best) also trip ke Penang & Bintulu due to kerja Zull memanglah tak nyempatnya nak menyoping baju raya segala.. so anni kali ni we decide nak stay somewhere yg very near to KL so senang nak g shopping baju2 segala untuk raya.. after do some research we decide to stay kat QHCC ni http://www.quality.com.my/   So 2 days before 3/7 kami pun book hotel by Agoda.com Alhamdulillah dapat rate yg best & under our budget hehe I likessss.. Malam tu kami celeb dulu kat Q-Thai Mitsui KLIA sesambil I belikan Zull kemeja Bonia as gift for our Anni.. tahun ni economy agak tight so kita bg present ala2 je la hihi... Next day on 3/7...check in @ 2pm.. zull siap2 book berbuka puasa kat The Ship Pertama Complex h...

Aku Mahu Menjadi Hebat

Assalamualaikum.. Entah kenapa aku rasa nak menulis ini di hari ini.. Tapi bila melihat kejayaan ramai pihak yang sangat hebat sangat indah sangat Berjaya aku sangat teringin menjadi hebat.. bukan kerana tidak bersyukur.. ya Allah aku amat bersyukur atas kurniaanMu kepadaku.. Melihat Neelofa yang Berjaya menunaikan haji dalam usia muda membuatkan aku rasa indahnya menjadi hebat dan Berjaya.. kerana aku juga punya impian.. walaupun aku pernah menunaikan umrah sebelum ini tetapi untuk menunaikan haji dengan kaedah muassasah masa tu umur aku dah almost 80 tahun.. ya Allah lamanya lagi.. Melihat Dato Siti yang saban tahun menunaikan zakat dalam amount yg sangat banyak.. membina masjid dan sebagainya membuatkan aku rasa betapa indahnya menjadi hebat dan Berjaya.. kerana aku juga punya impian.. walaupun setelah bekerja saban tahun menunaikan zakat tapi nilainya sangat sangat sangat kecil dibandingkan orang2 yang hebat dan Berjaya.. Melihat RCW yang saban bulan melancong dengan ...

JB : JPO , Hello Kitty Town , Legoland

Assalamualaikum......... Hye.....   Cont my blog under label cuti2 Malaysia :) As usual.. untuk agenda cuti2 Malaysia we all jarang buat proper plan.. plan lain g lain hehehe... so kali ni I nak cite pasal our trip to JB... hehehe actually selalu sesangat ke JB ni maklumlah tempat mula2 bercinta acecececeh hehe tapi kali ni version lain sikit coz kitorang suddenly ambil 4 days leave after hubby kena kerja for 3 months 7 days/week huhu so g kali ni memang juz untuk release tension... cam biasa bila kitorang pergi memang dengan tujuan nak jalan2 cari pasal hehe we all takkan stay kat luxury hotel or yang ada bintang2.. so we just walk in je... save budget hehe..   Pagi2 buta dah gerak.. singgah mamak jap untuk breakfast then Bismillahirrohmanirrahim..   1st check point kami di Johor Premium Outlet ... ni tempat wajib singgah tiap kali on the way pergi and balik dari JB.. pada yang kaki shopping sila budget dalam ...